Halloween.

Idag har jag jobbat, tills imorgon. Så för oss blir det Halloween firande imorgon.
Spelar ju iofs ingen roll för barnen tror jag, utan det är ju mest för själva grejjens skull antar jag.

Känner att jag kommit ur min jäkla blogg svacka nu, hoppas verkligen att det håller i sig längre än 2 dagar nu. fattar inte varför man ibland inte kan komma på nåt att skriva om. Sen skriver ju inte jag så mycket vettigt iofs.
Men Sofie är ju duktig på att önska blogg inlägg, så det är ju roligt =)
När man får ett litet tema liksom.

Jag har även fått Buzzador paket på posten nu.

Så på tisdag blir det nog någon god pasta med parmesan på. Ska bli spännande att prova om det känns stor skillnad på de olika lagringarna.
Har ni något tips på någon god mat man kan ha parmesan till?
Jag har fått hem en bunt med recept häften, om någon är intresserad av ett så hojta till.
Någon som kanske vill äta en lunch sallad med parmesan på någon dag? Kom och hälsa på vet jag!


Kommentarer
Postat av: Sofie

:) kul att få läsa lite annorlunda saker också :)

2010-11-01 @ 06:19:23
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se
Postat av: Puff

Mmmm, ooooost...

2010-11-01 @ 10:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0