Yes.

Jag kom på hur jag ska fixa i sovrummet, äntligen.
Ni får se sen om typ 3 år hur resultatet blev, eftersom jag inte är så himla snabb.

Imorgon ska jag jobba natt. Har inte jobbat sen i onsdags så nu är det väl på tiden?
Skönt att vara lite långledig.
Kommer vara det ofta framöver, om man inte tar på sig en massa extra jobb, vilket det finns en rätt stor sannorlikhet att jag gör ;oD
Men vi har gjort nytt schema på jobbet, vi kommer jobba ca 7-8 dygn i månaden - ca 80%.
Känns så himla bra, kommer vara ledig massa ju!

Alve har faktiskt lugnat ner sig lite ang det jag skrev i förra inlägget, han kanske läste det!

Nää, nu ska jag framkalla lite kort.

Ska ta kort på mina 5 favorit saker i hemmet, lägger upp bilder så fort jag gjort det.

Kommentarer
Postat av: Malla

skönt att vara lite ledig :)

och kul att se dina favoriter!

2010-03-22 @ 22:01:24
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0