Jag är väl bara tråkig.

Eftersom jag aldrig bloggar nu anser jag mig själv ligga under kategorin 'tråkig' just nu.
Men det är ju som det ska vara då.

Igår framkallade jag lite kort till vårt sovrum, kommer nog bli kanon fint.
Sovrummer i övrigt ser ut som nån sprängt en bomb där, eller något. Jag fick ju något infall att jag skulle städa ur pyssel rummet och börja ordna där inne. Sagt och gjort...
Mycket skrot där inne, men nu är det tomt. Ska bara måla lite och sätta upp hyllor osv.
Sen jäklar ska det pysslas :o)
Det kommer kanske någon bild sen när det är klart. Påminn mig om ni vill se!
Jag får städa klart sovrummet någon dag när energin infinner sig igen. är ju mest saker man ska bära till andra ställen där, typ sommar kläder osv.

I fredags natt spydde ju Alve igen. Magsjuke monstret mitt.
Ingen mer kräka, men desto mer rännskita - underbart.
Ingen annan sjuk än så länge, förutom Erik som startade det hela ;oP

Snart påsk... Godis högtiden. Usch.
Är så sjukt osugen på godis. *urk*
Ska väl köpa nåt till barnen, köpte äggen igår på Dollar Store, så nu har jag gjort min del, Roger får köpa godiset.
hahahaha.


Kommentarer
Postat av: Malla

jag ska nog allt påminna dig om bilder ;)

2010-03-28 @ 22:43:13
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0