Hej...

Jag är som sagt OFF. Det händer inte så mycket roligt i mitt liv just nu så jag har helt enkelt inget att skriva om, haha.
Men, jag ska lägga upp en bild på mitt kylskåp sen till Mari. Roligt va?

Igår var vi på Ikea, impuls grej.
Shoppade en massa små kraffs och sådär. Roligt var det i alla fall.
Sugen på att åka dit igen och shoppa =)
Det blev : Överkast till Alve, tågbana, förvarings låda, skålar, sax, nya glas, byrå, duschdraperi, badrumsmatta, hyllor, lakan till vår säng osv. Man glömmer ju bort vad man plockat på sig innan man hunnit till kassorna ju, haha.

I helgen jobbar jag, precis hela helgen. Skönt när lönen kommer  ;o)

Kommentarer
Postat av: Puff

WOOHOO! :D

2010-03-12 @ 13:43:41
Postat av: Mamma till Loke ツ

?????? vad då?????

2010-03-12 @ 16:06:04
URL: http://dorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0