Barn som slåss...

Jag håller på bli GALEN, Alve slåss JÄMT .... eller ofta iaf ! Och mest bara på mig, inte andra barn. Han river, skallas, slår och sådär.
Har aldrig haft sånt här dilemma förut, så jag behöver hjälp.
Hjälp mig ;oP
Vad gör jag för att få honom att sluta?
Jag säger nej till honom, ignorerar, blir arg, visar honom att det gör ont osv.
Det är inget han bryr sig om direkt, utan han säger bara nej och slåss igen.
Försöker visa att han ska klappa fint, kramas, pussas och vara snäll men det funkar inte heller.
Han vill bara slåss, rivas, nypas kasta saker och skallas osv.
*sliter mitt hår*

Kommentarer
Postat av: David

Köp honom en boxningspåse så han får agera ut på den istället ;)

2010-03-20 @ 23:17:57
URL: http://www.kladauktion.se
Postat av: Lina

David- Ja, jag får göra det, med en bild på mig fast klistrad på den!

2010-03-20 @ 23:25:26
URL: http://pupplina.blogg.se/
Postat av: Puff

Den som visste... Nu slåss inte Caesar särskilt mycket än, men de ggr han gör det börjar jag med att visa hur man gör istället, fortsätter han så går jag därifrån och ignorerar honom, typ.

2010-03-21 @ 07:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0