Svar på en fråga.

Eftersom jag fått frågor om hur jag ska gå ner i vikt.
Jag äter naturdiet till frukost och lunch. Fikar frukt till mellanmål.
Middag äter jag som vanligt med familjen, men tänker bara lite mer på vad jag stoppar i mig och hur stor portion jag tar. Efter middagen äter jag INGET!
Det är den biten som är värst - mitt älskade kvällsfika.
Men det ger resultat, har redan gått ner ett X antal kilon, vet inte hur många eftersom jag aldrig väger mig!
Vill gå efter känslan ;oP
Men jag skulle gissa att det är kanske 6-8 kilo kvar till min målvikt som är 61-63 kilo.

Nu blir det stan :o)
Ska klippa Moa, bild kommer sen!

Kommentarer
Postat av: Mamma till Loke

VI VILL SE VI VILL SE VI VILL SE Bild nu NU NU NU NU ..



Haha....



Kram

2010-01-25 @ 18:16:19
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Gin

kul med resultat! :) Är naturdieterna goda då? :S provade deras smoothie en gång och kastade den efter första klunken.. däremot skulle jag kunna leva (ett tag) på allevó.



2010-01-25 @ 19:42:26
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0