Ski(t)ddag.

Idag hade både Jonna och Moa skidor på idrotten. Sen ska Ella åka skidor efter skolan med en kompis. Skiddag !!

Jag har typ INGET att skriva om, händer inte så mycket i mitt liv kanske.
Eller det händer väl ganska mycket, men inget jag vill dela med mig av här.
Ska på stan idag, först lunch med en gammal klasskompis. Ska bli roligt eftersom det var alldeles för länge sen sist.
Efter det blir det en sväng med Jannike.
Alve ska oxå med, han vill rasta sin barnvagn.

Appropå barnvagn, fasen vad lite jag använt vagnarna till honom. Blir en himla skillnad då man bor på landet och har en sambo som kan ta hand om honom när jag ska tex på stan. Sen åker vi ju bil om vi ska nånstanns och då behöver man ju heller ingen vagn.
Fördelen är att man får bar betalt för vagnarna iaf, när man säljer dem.


Kommentarer
Postat av: ida

fin blogg:)

2010-01-22 @ 17:29:25
URL: http://idasjuveler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0