Rastlös till max.

Jag har ett stort behov av förändring just nu.
Jag vill göra så mkt men har inte energi till det, eller energi har jag väl egentligen. Men det är ju mycket trevligare med sällskap att fixa allt med. Vill fixa Jonnas rum och mitt pyssel rum, jag behöver få utlopp för min kreativa sida ibland, jag ärväl inte direkt kreativ egentligen. Men jag skulle kanske bli det om jag hade ett pyssel rum, eller hur?
Vill göra fina album med foton och annat skoj. Jag vill fixa Jonnas rum så hon får ett eget kryin, skule kunna få så mysigt där om någon inrednings expert kom hit och hjälpte mig på traven ;oP
Jag har kommit på att det ska vara ljust där inne och att man kanske kan tapetsera den smala lilla väggen med någon fin tapet med coola mönster. Hon ska inte ha så mkt saker där inne egentligen, någon fin hylla till väggen och många fina lampor. Skulle vilja bygga in spotlights i taket egentligen, skulle vara lite coolt!
mer då?
vad ska det vara för golv? Ljus parkett?
Sängen, vad ska man göra för ram? Skulle vara kul med en hemmagjord, men hur gör man en gavel snyggt då?
Skulle vara mer händig känner jag... haha...

Nu ska jag göra viktigare saker, så jag slipper sitta uppe med det halva natten!

Kommentarer
Postat av: Malin

Brukar också få såna jobbiga perioder då jag vill förändra nåt och vara kreativ :)

2010-01-03 @ 20:14:35
URL: http://znuzen.blogg.se/
Postat av: Jannike

hehe ja men du får ju säga till när du ska börja så kanske jag kan hjälpa dej lite om du vill...

de e ju roligt att göra om en här hemma e de ingen vits att göra nått har ju haft v-rummet på alla sätt som typ går nu haha....

o måla o sånt e ju oxå skoj...

ja oså måste vi ju göra nå fräna tavlor oxå..

o pyssla tillsammans hihii...



kram

2010-01-03 @ 21:56:11
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Puff

Mitt bästa tips är att verkligen tänka utanför boxen och utnyttja väggarna till förvaring om rummet är litet. Kanske en lite högre säng så man får in mycket där under, utan att använda loftsäng? Satsa på tavellister som inte tar sån jävla plats och man behöver inte gör tusen hål i väggen - och så ser det stilrent ut. Bestäm en grundfärg för rummet och sen kanske 2-4 andra färger (beroende på färgskala) som ska finnas i rummet. Sen är det alltid underbart att gå på loppis och hitta massa gamla grejer att komplettera med.

2010-01-03 @ 23:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0