Nu är vi hemma....!

Efter en underbar vecka med hela stora familjen är vi hemma, hemma i huset och kylan.
Men jag måste erkänna att trots NOLL hemlängtan så var det ganska skönt att komma hem.
Så himla svårt att återberätta en hel vecka av händelser så jag kommer lägga upp lite bilder någon dag och skriva lite om dem.
Har ätit gott, njutit av värmen och hittat på saker med alla. Vi var på en djurpark och såg en massa konstiga och roliga djur. Såg en örn uppvisning och en papegoj uppvisning.
Ganska mäktigt att se vad man kan lära fåglar, speciellt stooora rov fåglar som släpps ut i det fria, till sin naturliga miljö och alla kom tillbaks.... Imonerande.
Såg fula apor som bajsade i vattnet, massa super fina fjärilar... och några sjukt fula fåglar.
Vi har shoppat, festat och mått gott. Badat i havet och rullat runt i sanden. Promenerat i öknen och åkt en massa massa taxi.
Sovit i världens mest o sköna säng och sett en massa kackelackor, fast jag tyckte inte direkt att det var äckliga små kryp, ganska fascinerande fina varelser egentligen. Inte för man skulle vilja ha såna i sängen då, men äckliga som jag trodde man skulle tycka, det var dem ju inte direkt.
Jag har haft det huuuur nice som helst och hunnit göra det jag ville, tjejerna har fått fina flätor i håret också :o)

En sak är konstaterad - Jag vill tillbaka


Kommentarer
Postat av: Jannike

absolut.....

2010-01-02 @ 10:53:02
Postat av: Jannike

Hihiii en liten fis hihii..

ja men de e ju så underbart att han har lite att ta på...

skönt att han inte var nån litrn heller när han föddes så man vågade ta på han haha....=)

2010-01-02 @ 10:56:38
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Malin

Längtar du till skutt n*egrerna? :P

2010-01-02 @ 17:53:17
URL: http://znuzen.blogg.se/
Postat av: Hellyh

Fan vad najs vännen.

2010-01-05 @ 22:51:41
URL: http://hellyhs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0