Lokaltidnings intervju.

Fan, när jag handlade med jobbet idag så kom en tjej från en lokaltidning och frågade saker om vår hund, haha.
Jag blev rätt paff och kom inte ens på hur gammal han är, och jag lät henne stava hans namn fel, för jag orkade inte 'rätta henne' typ. Och när hon frågade varför vi skaffade honom, så sa jag att det var för att han var så fin.... Det stämmer ju inte hellerriktigt, men det lät kort och bra ;oP Sen ääär han ju världens finaste.
Haha. Ja herregud. Så fotograferade nån kille, och jag står där, svettig, håller i tunga påsar och känner mig allmänt ful, sjukt jobbigt...

Nu - Laga mat!

Kommentarer
Postat av: Jannike

HAHAHAAA:¨¨



Ja men hon hörde ju inte av sig till mej heller utan jag råka bara ringa till henne o så var hon i stan....



men skullle du in på Fredag en sväng?

2010-01-12 @ 17:02:45
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Malin - lost in Uppsala

HAHAHAHAHA

2010-01-12 @ 20:25:35
URL: http://znuzen.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha fan va rolig du är :)

2010-01-12 @ 20:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0