Just an ordinary Tuesday!

Jag jobbar, för första gången sen 21 dec, känns lite både och... Jag vill vara leeedig ;oP
Men jag jobbar inatt sen så är jag ledig en vecka till. Så det är väl bara att bita ihop antar jag.
Jag får väl passa på att skutta in på någon affär och kolla om det är någon vettig rea där kanske. Förena nytta med nöje liksom.

Igår blev det en sväng med skotern, grymt roligt.
Grillade i skoter stugan och mådde gott. Synd att det var så jäääävla kallt bara. -19 när vi kom hem. *brrr*

Nu ska jag betala en tradera auktion och sen ska jag duscha och tvätta innan jag far in mot stan!


Kommentarer
Postat av: Hellyh

Har svarat på din bloggkommentar inne hos mej. Tack för det du skrev. <3

2010-01-05 @ 22:49:17
URL: http://hellyhs.wordpress.com
Postat av: Hellyh

Vafan, nu har jag försökt kommentera hur många gånger som helst, men sidan bara muppar sej... :/ Jag har besvarat din bloggkommentar inne hos mej. Tack för det du skrev. <3

2010-01-05 @ 23:00:27
URL: http://hellyhs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0