Jag tänkte egentligen skriva om...

...Panikångest, hur det kan påverka ens liv och lite sånt skit. Men sen kom jag på att det suger. Så då skiter jag i att skriva om det.

Istället skriver jag om hur mycket jag vill på stan och shoppa nu, var grymt längesen jag var på stan nu. Jag vill vara där några timmar, glo och bara vara ifred, vara mig själv. Ska nog göra det någon dag, när jag har fått pengar, nu blir det inte. Fattig efter semestern. haha.

Jonna fyller år den 23/1. Vad ska jag köpa för present till henne. 9 år fyller hon... Vill komma på något riktigt bra.

Jag har en riktigt DOWN period i mitt liv just nu, är så jäkla nere så jag orkar inte ens kika uppåt ännu.
Känner mig ensam, riktigt ensam. Behöver en vän. Någon att bara kasta ur mig all skit på, så jag slipper bära runt på mitt lass själv, jag orkar inte det. Mitt lass är för tungt nu, jag orkar inte! Så nu vet ni det.
As intressant. Ännu mer intressant är att jag garanterat inte har någon att prata med efter jag skrivit det här heller, och då läggs några kilon på lasset, tungt lass till svag kvinna.

God Natt

Kommentarer
Postat av: Therese

men du... du VET att du alltid kan prata med mej! om allt.. du får aldrig glömma det!! <3

2010-01-13 @ 00:56:04
URL: http://fjuttens.blogg.se/
Postat av: Malin - lost in Uppsala

Jag finns här också... eller 50 mil bort iochförsig... men du kan alltid prata med mig också! <3 Jag har sett två saker jag vill köpa till Jonna :)

2010-01-13 @ 07:56:44
URL: http://znuzen.blogg.se/
Postat av: Jannike

Japp Fredag e ett måste...



KRAM

2010-01-13 @ 10:37:44
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: J

jag finns på samma adress som sist, bara komma hit och kräkas ur dig det som behöver komma ut. kram

2010-01-13 @ 20:18:37
URL: http://jockel.blogg.se/
Postat av: Puff

Det är svaga kvinnor som inte kan erkänna att deras lass blivit för tungt att bära. Det är de starka som vågar be om hjälp. Herrejävlar kvinna! Önskar jag kunde banka in det i huvudet på dig, få dig att sluta racka ner på dig själv och ger dig en klapp på axeln lite oftare. För det förtjänar du - och allra mest av dig själv!



Kräks ur dig allt jobbigt, och kom sedan ihåg att belöna dig själv. :)

2010-01-13 @ 22:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0