Jag har shoppat ...

Det är ju typ hur roligt som helst.
Och nu när det är rea lider inte plånboken lika mycket heller ;oP
Lyckades köpa 2 tröjor, 1 byxa, 5-pack strumpor till Alve och 2 tröjor till Jonna för 248:- på Lindex.
In på On/Off och fynda en kaffe bryggare för 199:-, också perfekt. Samma som vi har på jobbet så jag vet ju att den fungerar bra!
Sen handlade vi på Willys för 2000:- vilket var mindre roligt men väääldigt nödvändigt. Så det är ganska skönt ändå.
Passade på att frosta av frysen och städa kylen när vi kom hem, niiice.

Igår la jag mig vid 19, somnade med Alve.
Kände mig faktiskt riktigt utvilad idag när jag vaknade. Första gången på läääänge.


Kommentarer
Postat av: IDAAA

du kanske ska somna med han lite oftare :)

2010-01-20 @ 22:49:13
URL: http://bauwtakladd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0