Jag bara väntar & väntar...

Jag väntar på ett mail, eller telefonsamtal. Men jag verkar få vänta förgäves...

Idag har jag varit och glott på skoter kläder, just nu äger jag inte ens ett par täckbyxor, så det kanske är på tiden att jag skaffar mig ett par och en ordentlig jacka så jag slipper frysa.
just nu har vi 22,3 grader kallt och jag fryyyyyyser som en jäkla hund. Synd att jag inte är härdad som 'Assar' Hahaha... hahahahahaha. (dålig humor som bara jag fattar)

Min nya hjälm har kommit, ska väl hämta ut den någon dag, sjukt snygg tycker jag att den är i alla fall.
Vad tycker ni om kläderna jag kikat på? Jag vill inte ha typ... svart och tråkigt. Dessutom var det där rosa bandet sponsrande kläder.
 

Kommentarer
Postat av: IDAAA

jag vill också ha :D

fast jag vill ha nått lila :D

2010-01-14 @ 18:11:55
URL: http://bauwtakladd.blogg.se/
Postat av: mamma till Loke

najs bajsigt ju...

vill oxå ha nått snyggt men ja jag har ju ingen skoter så....



NÄ lina inte Assar hahaaa.. de går ju inte att säga han namn så här ju... AZAAAR haha



KJAM vi ses på stan....

2010-01-15 @ 10:01:52
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Jennie

Fina kläder, kul med lite färg också! Ja jag har köpt begagnat till Emilie genom alla åren, denna säsongen hittade jag ett par bra skidor för 200 på loppis Och skridskor för 4o kr på bytesmarknaden på storsjöskolan :). Dom enda ggr hon fått nya "såna" prylar är när hon fått i julklapp av typ farmor. Ja vi får komma ut till er snart, tips på nån dag det skulle passa, så kan vi kika om det passar också..? Kram

2010-01-15 @ 10:14:01
URL: http://www.bodne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0