Jag är en härmapa.

Men jag tycker det är VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT... ska jag säga det igen? VIKTIGT!!!
Läste BeckahBitch's blogg, om organdonation....
Har DU tagit ställning?

Ikväll har jag städat och röjt, skönt att få undan lite skit.
har iofs mest dragit fram och stökat till, men det är hemligt.
Roger har fått ny garderob i alla fall, den karln har sjukt mycket kläder så han fick en Walk-in-closet ;o)

Fick så himla god middag idag, sånt uppskattas. Kött och pasta.
Efter middagen blev det tårta, lillebror Robin fyller 20 år idag ju, och han är hos oss, så då blev det tårta till hela familjen! Nice.

Nu ska jag mysa med gubben..... Om jag inte somnar.

Kommentarer
Postat av: Puff

Jag är anmäld som donator! Johan har anmält att han inte vill donera ett skit. Och vi har en ständigt pågående diskussion huruvida ungarna ska anmälas eller inte. Sjukt viktigt alltid att ta upp!

2010-01-12 @ 08:56:42
Postat av: Sofie

Är anmäld som donator, och har vart det i flera år. Alla organ utom något från ansiktet, och enbart till donation ej forskning.

2010-01-12 @ 12:14:37
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se
Postat av: Malin - lost in Uppsala

Har undvikit den frågan i 5 år nu ;)

2010-01-12 @ 22:47:46
URL: http://znuzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0