Im Lame, eller nåt.

Har fullt hur, fullt upp och.... ja. Inte haft tid att sitta vid datorn helt enkelt.
Idag har jag gjort något som fortfarande är hemligt, men det är ett stort steg för mig!

Alve, tampng mannen, hittade honom nyss på toaletten - gnagandes på en tampong. (NY såklart !! )

annars är det slappt, jag är ledig tills på måndag, då jobbar jag mogon/förmiddag i Lit. Sen resten av veckan jobbar jag natt i stan. Tisdag, Torsdag och Fredag natt!

Shiiit vad kallt det varit de här dagarna som varit, hoppas det vänder och i alla fall blir runt 10 minus bara.

För er som har mig på facebook, det finns Gran canaria bilder där på min sida nu!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha najs om det var en använd tampong ;)

2010-01-07 @ 20:45:04
URL: http://znuzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0