God morgon världen!

Idag har jag vaknat, insett att jag sovit GAAALET för lite timmar... Ängrat att jag inte la mig tidigare...
Sen klev jag upp, tvättade håret. Gittar inte min mascara (bajs) och lite annat har jag också gjort, typ klätt på mig osv. Nu sitter jag här men min otroligt grymt roliga frukost bestående av en drink, utan alkohol dessutom, så därför blir den ännu roligare ;oP
Så nu ska jag dricka upp, klä på mig lite till.... ångra att jag inte kommer byta strumpor, för det blir kallt med blöta strumpor. Och sen åka på jobbet. Jobbar en snabbis idag bara. 7-11.30.

Robin fyller 20 år idag - jisses!

Kalas i lördags, sov över hos Rogers föräldrar efter det. Därav klen update.

Nu - Bye bye.

Kommentarer
Postat av: Malin

Skulle också vilja sova mer men la mig typ 22

2010-01-11 @ 06:56:38
URL: http://znuzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0