Gårdagen.

Igår var jag på stan, lunch med M på en restaurang som hade kina buffe, sååå gott var det. Och man blev så mätt att det var typ svårt att gå. Haha.

Träffade Jannike sen, shoppade massa kläder till Jonna i present. eftersom hon önskade sig det mest så köper jag det. Perfekt när det är rea oxå, då kan man ju köpa ganska mycket ju!
Blev ju lite små grejer också som örhängen, spännen, snoddar osv.
Jag hittade en tröja på rea, gillar dem mycket!!
Såg jätte mycket folk jag känner på stan, roligt ju.

Idag börjar jag jobba kl12. Vi ska handla lite sen ska vi pyssla ihop lite nya krukor. Ska bli roligt. Jag gillar pyssel!
Men tiden finns inte. Inte utrymme heller.
Snart ska jag ordna med mitt pysselrum, snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0