Heeej.

Nu har det varit lugnt med bloggande, har jobbat massa och prioriterat annat helt enkelt.
Har väl inte så mycket att skriva nu heller iofs..
Allt har varit nästan som vanligt, nån sjuk unge och lite utvecklingssamtal osv.
Utvecklingssamtalen gick bra, som vanligt.

Har träffat lilla bebis Keyla med, sjukt söt och fasen hur fort man glömmer hur små helt nya bebisar faktiskt är!

Alve pratar massor och säger så himla mycket roligt:
'Min arsle luktar bajs' Lät så sjukt roligt, och han hade inte ens bajsat så jag vet inte var han fick det ifrån.
Jag påpekade för honom att min hjärna blir bränd av allt tjatter och tjat (han kan verkligen prata och tjata.....) och på det hade han såklart avr på tal: 'Mamma, du har ingen hjärna'
Tycker att det är väldigt mycket prat nu och han har lärt sig en del nya saker i språket som tex om det är en eller flera. Svårt att förklara, men språkutvecklingen ligger verkligen på topp, det är jätte roligt.

mmm, mer då?
Håller på planera inför julen som alla andra, klappar, mat, godis.... osv.
Tips på god mat eller något smarrigt julgodis?

BTW bjöd vi ju på Santa Maria Tandoori chicken, gott som tusan var det.
Vi gjorde kyckling lår med mixen på, men det skulle säkert vara sjukt gott till kyckling filé oxå. Då slipper man ju karva och känna sig som en grott människa... haha. Fast det var bara karlarna som hade den känslan. ;oP


Kommentarer
Postat av: kickan

SV: Nope,jag får inte ont i min rygg då jag dricker alkohol bara i mitten av magen typ.Jag får bara ont om jag dricker cider.. (har jag för mig alla fall) MEN detta problem har jag aldrig haft innan jag blev gravid så jag undrar vad det kan vara.

Ha de bra!

2011-01-04 @ 22:31:22
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0