Förresten.

Om nån av er är sugna på att Buzza saker, så registrera er gärna.
Det är roligt, enkelt och man får testa en del nya saker som man kanske inte annars skulle ha testat.
Jag tycker det är grymt roligt och sen är det ju gratis oxå.
Ibland kan det vara så att man måste köpa till saker, om det är mat... Men det spelar ingen roll, eftersom man ändå ska äta - annars dör man :o)

Jag har buzzat Parmesanost, Duschcremer av olika slag, Deodorant, Godis, Läkerol, Kycklingfärs, Tandkräm, Ansiktstvätt, Jogolino Barnmat mm.
(Och jag har inte betalt en krona, inte ens frakt.. om det var någon som funderade på det...)

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Lina_e):
LÄNK!!!!!!!

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
LÄNK!!!

Ni måste ju inte använda er av mina länkar om ni är 'anti' just typ rekryterings länkar.
Utan det går ju att gå in på buzzador.se oxå, men det vore ju super snällt om ni nu ville registrera er, att ni använder min länk =)


Kommentarer
Postat av: marlene

haha jag med!

2010-12-29 @ 12:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0