Dag 06 – Min dag

Haha... Den här är lätt!

Jag klev upp 06.30 ca. Sliter upp barnen ur sängarna. Förutom Jonna som redan är vaken.
Frulle efter påklädning.
Sen borsta tänder och på med ytterkläder.
Sen får skruttorna knata till taxin.
Jag sätter mig här och glor runt medan jag försöker äta frukost, men att äta frukost tillhör inte en av mina starka sidor. Usch.
Nu väntar jag på att klockan ska bli 8.10 så jag kan klä på mig och åka till jobbet.
Alve och Roger sover ännu.
Jag kommer fortsätta jobba till 11 imorgon ungefär.... Och det är ju som sagt min dag!

Kommentarer
Postat av: Mamma till Loke

Lina nu vill jag läsa lite mer vardagligt i bloggen =)



KRAM

2010-12-04 @ 19:10:13
URL: http://dorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0