Ska vi byta öron?

Jag har nåt i mitt öra, orkar man det?
Sjukt irriterande iaf att ha lock för det, eller vad det nu är.
Det kanske är en fjäril som byggt ett bo ;o)

Nu ikväll var det myskväll med barnen som gällde, Ice Age 3 och chips och ostbågar.
Jonna fick ta Alves plats i mitt knä under nästan hela filmen, mysigt.
Men jäklar vad hon har blivit stor min lilla tjej..... växer så det knakar.

Jag har varit duktig och skruvat upp 4 lampor i deras sovrum med, så nu finns det en lampa vid varje säng och en prinsess lampa i taket!

Imorgon ska jag jobba 16-18 på söndag, men det passet brukar man avverka ganska fort, man har ju en del att göra på jobbet så det märks knappt att man är borta 26 timmar.

Nu ska jag kolla runt på nätet lite mer.
Håll tummarna för sovmorgon imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0