I Hate This Shit.

Visste inte vad jag skulle ha för rubrik, men min pessimist tröja berättade för mig att den ville vara med på ett hörn!

Åhh, jag skulle vilja ha en fin blogg design, men hur gör man?
Nån som vill fixa?
Jag e för lam för att ens orka tänka tanken, typ.

Jag har jobbat sen kl 16 igår till kl 20 ikväll....
Skulle ha jobbat tills imorgon 8.30 egentligen, men mr T kom och räddade mig!
Kan ju säga att det var välbehövligt och med tanke på att jag ska jobba natten imorgon med känns det som jag iaf vill vara med mina barn imorgon förmiddag liksom.

På tisdag är det dagis för Alve, lill grabben blir stor...

usch, jag är så less på min hjärna!
Vissa perioder i mitt liv tänker jag mycket på mycket.
Jag grubblar inte på bara en sak utan allt på samma gång, vilket gör att jag går runt och lever som en tänkar maskin. Det är ganska frustrerande ibland, men jag brukar komma på bra lösningar under mina tänkar perioder.
Sen är det ju inga överseriösa super problematiska tänkar saker heller, utan mera problem som är till för att lösas tänkar saker.
Invecklat?
Gissa hur min hjärna ser ut!?

Haha.... ja Herregud... herregud.... orka att jag säger det jämt... Vad fan är det att säga?
Herregud? Det låter ju inte ens lite coolt, men jag säger det iaf, för jag är en jävla propp... vilken propp som helst.

God natt.

Kommentarer
Postat av: MansonDust/Cim

Jag kan hjälpa dig, om du mailar mig kan vi prata mer om saken. :)

2009-09-14 @ 18:37:35
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Postat av: IDAAAAA

jag kan hjälpa dig :):)

om du vill ha den bästa hjälpen!

närå haha! :)

2009-09-15 @ 16:13:31
URL: http://menidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0