God Morgon..

Skickat iväg tjejerna på skolan, som vanligt när jag är ledig på morgonen.
Jobbar 12-21 idag.
Ska skjutsa lillebror till stan innan dess bara, han har varit här i helgen.
Alve står o tigger av hans frukost just nu, knäppisen.
Han ska på dagis sen med Roger, Alve alltså ;o)

Fan vad jag är trött, la mig på tok för sent igår och det märks idag alltså.
Så jobbigt när jag gör så, jag orkar inte det längre...
Är det åldern som gör det? haha.
Vi såg en film igår, som jag inte minns namnet på, men det gör inget för den var kass.

Igår var jag till Föllinge en sväng, så nu har jag varit i den delen av världen också.. :o)
Hade aldrig varit där förut, men det blir garanterat fler besök dit framöver!

....................



gung.


Kommentarer
Postat av: IDAAAAA

vad gjorde du där? :)

2009-09-21 @ 16:30:47
URL: http://menidaa.blogg.se/
Postat av: Kickan

Sötnos!!!

2009-10-05 @ 01:30:28
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0