Alve har bränt sig... :o(

God morgon.
Min frukost idag, naturdiet med päron smak...
Smakar typ som piggelin eller nåt. Inte jätte god direkt, men det duger.
Man kan ju hoppas att skiten gör resultat också, för jag saknar mina kläder så jag blir tokig alltså. Usch.

igår shoppade jag 3 nya tröjor till tjejenas skolkort imorgon, egentligen skulle jag inte köpa nytt till det hade jag tänkt. Men så igår när jag var på Lindex hittade jag 3 lika tröjor men olika färger, perfekt eftersom de ska ta syskonkort!! Så det blev nytt ändå...
Alve ska ta kort på dagis på torsdag, lillskrutt.
Alltid lika spännande med skolkorten ju!

Igår brönde sig Alve på ett element, tydligen hade blåsan varit gigantisk innan den sprack.
Jag slutade ju jobba kl 21 igår så när jag kom hem var den redan sönder.
Hoppas bara att det inte blir infekterat eller att han får ont av den.
Just nu går han runt i en ring på golvet och dansar till 'intro' sången till Musses klubbhus, Playhouse Disney kanalen.
Han petar på sitt finger ibland, men han verkar inte ha ont.

Nu känner jag mig nästan helt frisk, jag har aldrig varit så glad och fri av att kunna svälja normalt, som jag är nu.

Satt igår med min jobbarkompis och kikade på hotellet vi ska bo på och hon berättade lite om området osv.
Så nu längtar man ju bara ännu mera, men tiden går ju kanon fort...

.........................

Tipsar om en tävling på Sophies blogg, om man försöker bli gravid är det ju en kanon bra tävling om graviditetstester och ägglossningtester, till ett värde av 379.90.

Kommentarer
Postat av: jannike

japp han gjorde/gör ju de =)



kram

2009-09-22 @ 15:03:38
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Puff

Är elementet så varmt att han bränner sig så ska de fan skruva ner den.. det finns regler på hur varma element får bli också. Min brorsa brände också hela handen på ett element på dagis och kors, det visade sig att elementet var uppställt på typ 15 grader varmare än tillåtet...ARG blir man. Hoppas att handen kryar på sig iaf!

2009-09-24 @ 12:09:00
Postat av: Puff

Jaha, tog för givet han hade bränt sig på dagis.. där ser man hur färgad man är av gamla historier ;)

2009-09-25 @ 08:50:11
Postat av: Anonym

näde gör ju värkligen inte de..

att en så liten skulle kunna ta ens hjära med storm de visste jag inte att nån kunde hehe..

ja jo gubben med men de e en annan sak...;-P



Kram

2009-09-30 @ 21:45:42
Postat av: Sophie

Hej tjejen jag tycker du ska ta en titt på min blogg! Kram

2009-10-02 @ 10:50:00
URL: http://flerbarnsmamma.se
Postat av: MansonDust

Skulle jag hjälpa dig med bloggen eller ? Har ett svagt minne av att du skrev något om det förr ?

2009-10-03 @ 09:00:23
URL: http://mansondusts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0