Vem sprängde mitt hem?

Ser seriöst ut som någon sprängt en bomb här hemma. Det är sjukt fint här... NOT!
Hur som helst är det väl bara att städa då. Men man ska orka oxå. Idag har jag jobbat en kortis 7.30-12, ganska skönt pass ändå. Synd att det inte blir så många kronor i lön om man bara har kortisar.
Imorgon jobbar jag natt i stan, men först blir det en shopping runda med Jannike. Ella fyller ju år om en vecka så jag ska försöka hitta någon present till henne. Förslag?

Igår fick jag en resväska av mamma med bihang, den var grymt stor, får plats en person i den haha.
Bra present!

Jag ska snart fara o hämta Moa hos en kompis, roligt att leka med kompisar ju. Måste bara ut till bilen och spänna fast bilstolen till Alve, sjukt jobbigt. Men men, bara att göra det o knipa käft, eller nåt.

Har inget mer intressant att tillföra....

Kommentarer
Postat av: Puff

Gillar inte alla ungar småprylar - typ nyckelringar och plånböcker?

2009-10-19 @ 20:35:22
Postat av: Lina

Mari- Jo, det kommer bli lite små grejjs.. Hon är galen i fina saker o sånt som luktar gott, lypsyler osv. Men vill ju ge ngt mer 'seriöst' med.

2009-10-19 @ 22:47:26
URL: http://pupplina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0