Ja må jag leva...

Eller något!
Min födelsedag är slut nu, snart.
Skönt, då är det iaf ett år tills nästa gång.
Haft en bra dag, men den är ju som alla andra dagar fast man äter lite mer kakor ;o)
Nu sitter jag på jobbet och slappar... Borde gå och lägga mig, men inte än!!

Igår var det party, längesen sist man festa lite.
Hade roligt, hade ont i magen när jag vaknade för jag garvade så mkt.
Funderade på om det var bra eller dåligt, sen kom jag på att det måste vara bra att fylla år om man får festa och skratta som en galning, det betyder ju att mitt liv blir längre!
Så jag lever iaf 10 år till om jag ska ha så kul på en fest....

Jag måste klippa mig någon dag, håret är väldigt slitet.
Det är sjukt jobbigt att borsta det. Ska inte klippa det så mycket, hoppas jag. Men så det slitna försvinner så jag inte behöver planera in när jag ska ha tid att borsta håret, typ. Haha.
Spelar iofs ingen roll om jag borstar det heller för att när jag är klar, går 3 meter så är det tovigt igen. råttbo!!!

Jag brukar inte vara avundsjuk på andra människor, men idag blev jag det!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

GRATTIS LINA!!!!

Missade dig idag, men vi möttes faktiskt i Brunflo ;).



Tror kanske det snart är min tur att fylla år :O

2009-10-17 @ 23:20:45
Postat av: Hellyh

Grattis i efterskott raring! <3

2009-10-18 @ 12:45:50
URL: http://hellyh.wordpress.com
Postat av: Puff

Grattis i efterskott!! :D

2009-10-18 @ 20:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0