Emmaljunga Scooter 2.0

En sån hämtade jag ut på Barnens Hus idag. Najjs värre.
Har längtat efter den, skönt att ha en vagn igen. Så nu blir det race i Stocklunda, eller nåt.
Roger var mest nöjd över att färgen på vagnen matchade hans skoter, hahahaha.
Blev ju lite annan shopping med, små kraffs grejjer o lite presenter till Ella. har bara köpt massa små saker, inget seriöst. lär inte bli något seriöst heller, eftersom jag inte kommer på något.
Imorgon ska jag till stan igen, hämta Roger som är ute och flummar och sen ska jag handla ingredienser till fikat på söndag. funderar på om man ska orka baka bullar imorgon kanske.

Kommer ni på söndag?

Moa har en kompis (grannens barn) som sover över här. De somnade direkt när dem la sig, typ. Duktiga tjejer!

Så fult, när jag gick in till grannen för att hämta tjejerna så sprang vår katt in där, haha. Rätt in o gick o spana, knäppis!
Jag kom dit med bilen direkt från stan med, så hon följde ju inte efter mig heller, hon hörde väl oss o sprang dit. Såg så roligt ut bara, så då fick hon åka bil hem med oss sen... uppskattades faktiskt, tyckte hon var skit kul!

Tävlar hos Sophie, gör det du med : http://flerbarnsmamma.se/?p=3425

Nä, nu ska jag surfa vidare, sen sova!

Kommentarer
Postat av: jannike

klart att vi kommer när ella ska ha kalas=)

kram

2009-10-24 @ 14:58:59
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Jannike

haha ja de hoppas jag med..=)

2009-10-24 @ 21:28:52
URL: http://dorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0