Usch... sjukt trött.

Idag... Började förmiddagen med att åka på skolan och väga & Mäta Moa hos skolsköterskan. För den som är intresserad av måtten så är hon 116 cm och väger 20 kilo nu vid 6 års ålder. Allt annat var kanon bra, synen & hörseln alltså. Lite kul att Ella var 9 cm längre vid samma ålder ;oP
Efter det for vi in till stan för att ta hål i öronen på Liv (systers dotter) vilket gick sjukt bra, hon bara garvade.
Åt mackor på subway, köpte skjorta till Alve, dop present till Loke och bara flummade runt lite tills vi skulle åka till Polisen och fixa passen. Det var ju lagom med röj där på barnen, haha. Det märktes att vi var MÅNGA som skulle fixa pass, hehe. Men om ca 5 dagar kommer passen, alla blev bra utom mitt eftersom Ida inte kunde hålla käften när jag tog kort så jag garvade. Men jag ser väl ut som en jävla häst så det är väl lugnt.
Handlade på Maxi sen hem... nu blir det slappa. Måste lägga mig snart för jag ska upp och jobba imorgon...

Kommentarer
Postat av: IDAAAAA

haha sluta klaga åsna!

2009-11-20 @ 21:18:47
Postat av: Lina

Haha.. ofta åsna då, häst sa jag!!!

2009-11-20 @ 21:41:11
URL: http://pupplina.blogg.se/
Postat av: Cia

Dante mättes också igår, han var 122 cm och vägde 22,6 kg. Han har växt hur mycket som helst på sistone!

2009-11-21 @ 12:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0