Trött, jätte jätte trött faktiskt!

Sitter här i lugn och ro, alla barn sover äntligen. Roger är hos en kompis med vår möbel* och lägger golv. Så nu ska jag snart lägga mig och sova så man vaknar upp imorgon alldeles utvilad och med pigga ögon. Ska till stan med grannen och handla saker till kalas nästa vecka. Deras dotter som går i Moas klass fyller år 2 dagar innan Moa så då passar vi på att hyra lokal och bjuda hela klassen på ett kalas istället för 2 mindre kalas... perfekt ju! då slipper ju någon bli utanför också, skit trist att man inte kan bjuda ALLA varje gång bara. Ella bjöd alla tjejer i sin klass, det var ju lagom tycker jag för att vara här hemma hos oss.
Funderar på om Jonna ska få ha ett tjeje mys kalas, typ över en natt att några av hennes kompisar sover över. Så får syrrorna sova borta... Perfekt ju!
men det har jag hunnit glömma bort tills dess... påminn mig!

Nu har Roger lämnat in papper för 15 veckors pluggande igen, data studier blir det om 3 veckor. Passar nog honom lite bättre än att läsa grundämnen, men nu är det snart gjort så då har han ju det i grunden i alla fall. Man måste ju ha det för att kunna plugga vidare sen om man vill.
Säg några roliga utbildningar, så jag kan inspirera honom. Helst såna utbildningar som ger jobb med fet plånbok efteråt...

Nää... Sängen... Mysa med Alve. Sova med små knattar i sängen är ju huuuur mysigt som helst.

*Min kusin Erik... :D

Kommentarer
Postat av: Jannike

men när ska ni in då för jag ska på bvc vid halv 11 så om jag kanske kan möta upp er så kan jag ju ta kläderna då?



Hör av dej kram

2009-11-30 @ 22:22:31
Postat av: Therese

Haha, verkligen jätte trött ;)

2009-12-01 @ 09:44:46
URL: http://fjuttens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0