Misslyckat....

Vi bakar, jag Ida Roger & Erik. Jag tyckte att kokostoppar skulle bli bra! Men det blev misslyckat!!
Bakar Pinocciotårta och Rulltårta oxå, får se vad det blir mer. Äggen är typ slut.
Dop imorgon så vi har varit och fixat inför det nu ikväll, dukat och så. Blev jätte fint!
Jannike har fixat det mesta som tur är, jag har fan inte ens tid med mitt egna liv så....
Ska baka halva natten nu, tvätta en tunika och typ sova en kvart.

Jag vill ha en dvärgpudel, sjukt söt vovve.

Svullar helg igen... På måndag blir det nya tag, peppar mig själv tills dess!

Nu ska jag fortsätta med bakningen.

OAO

Kommentarer
Postat av: Puff

Pinocciotårta, vad är det för spännande??

2009-11-22 @ 15:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0