Valborg o glasögon.

Syn undersökningen gick bra, lill fjärtan fick låna hemglasögon några veckor nu för att dem ville se om det blev bättre och det är redan bättre. Det var något brytningsfel, dock inget stort men såpass att det påverkar hennes syn så hon behöver glasögon.
Efter synundersökningen passade jag på att gå en snabbis på stan med Jannike och sen käkade vi lunch och åkte på coop mm. Nice det.

Igår åkte Jonna med grannen till en majbrasa i en av grannbyarna, vi tog resten av barnen och åkte till en annan by, hade trevligt faktiskt och barnen var super nöjda.
Jag med iofs. Sen när vi kom hem la dem sig direkt och somnade.
Glömde hänga för fönstret innan jag la mig så imorse skulle Alve upp kl 5.22 men jag VÄGRADE kliva upp då, jag kliver inte upp före kl. 6 om det inte är befogat.
Gnällig bebis är inte anledning nog!! Så han klättrade lite på mig o Roger i sängen...
Sen klev vi upp och käkade lite yoghurt, jag har sorterat tvätt och nu sover Alve igen.
'mamma, vad mycket tvätt du har, varför har du det?'
Öhh... Ja.... Gissa? Ni byter ju kläder typ 3 gånger varje dag.... Ungar!
Tur att det går hänga ute nu, torkställningen är psykiskt irriterande för mitt öga, och för mina fötter som alltid vill slå i kanten på den.

Idag- Ella och Moa ska till kompisar, Jonna blir hemam tills vi ska till stan, hon ska på Hannah Montana the Movie med sin kompis Michelle. Och hon har längtat så himla mycket så det blir kul för henne.
Jag ska väl kratta de där förbannade jävla löven mm. ORKA??

Nu ska jag surfa runt sen ska jag slappa på soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0