Sunny sunday.

Kunde ha varit iaf, är ganska mulet ute ännu tyvärr.

Igår kom Rogers föräldrar och en av barnens kusiner hit.
Var väldigt trevligt, dessutom fick jag hjälp att kratta en hel del, så nu är det bara mini mini lite kvar.
Roger klöv all ved, så nu är det med gjort.
Och sen följde Moa med dem hem tills på måndag.

Idag ska jag åka till stan o hämta Jonna sen vette tusen vad vi ska göra.
Slappa?
Jag jobbar på måndag och tisdag. Sen på söndag också.
Det är nice, klirr i kassan.
Jag ska jobba hela sommaren också, känns lite både och eftersom man helst vill vara ledig på sommaren. Men men.
Jag får spara min FP o vara ledig mer nästa sommar istället, eller hur?

Ella klättrade i ett träd igår, hon kom så himla högt upp.....
Klätterapa... Tänk om hon inte kommit ner, vem skulle ha klättrat upp efter henne då? haha.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Inne i stan e de iaf Sunny sunday.

Haha då hade ni la fått ringt brandkåren hahhaa o inte sakt att min katt sitter i trädet utan de e min unge hehhehe....

Kram kram

2009-05-03 @ 09:09:52
URL: http://dorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0