Några tysta minuter

Lyssna..... Var tyst... Lyssna.


Mina flick kaniner är tydligen inte bara flickor....En av dem är en stygg flicka med snorre.
Ahapp..

Haft en KANON helg med trevliga vänner, kan det bli bättre?
Drack faktiskt lite cider i fredags, vissa andra drack ju lite mer då, haha.

Nu börjar det lukta cocktail party, snart e det dags.
Klänning.... det är inte riktigt jag med klänning, och jag misstänker att jag mest kommer se ut som en överfylld korv i den, men orkar jag bry mig?
Ja, alldeles för mkt........ Haha.
Kanska ska kombinera med tå skor så ingen tittar på resten?

Kommentarer
Postat av: jessica

cp bra låt det där eee !

2009-05-12 @ 15:28:54
URL: http://pupplisa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0