Höjden av snålhet är när.......

.... Man handlar typ 8-10 varor och inte tar en kasse för att sedan där man packar varorna, lägga tillbaks dem i vagnen och köra den till present disken där man får ta gratis BLOMPÅSAR!
Jag tyckte det såg så jäkla roligt ut så jag var tvungen att glo lite... ;oP
Tror hellre jag skulle be om en gratis påse eller låtsas som att jag glömt påse än att göra som den här kunden.
Hur skulle du ha gjort? haha.....
Kört ut vagnen o kastat in varorna lösa i bilen? *asg*

Jag har begär, seriösa begär.
Dessa ligger i kategorin inredning.
Jag är rastlös... Jag vill ha LILA i vardagsrummet.
Tipsa mig om snygga lila saker.
Jag vill ha nya soffor oxå. Ska sälja de jag har först o se vart jag kommer i soffväg.Orka?
Nya fräscha sommar gardiner o en stooor vas på golvet med fina fejkade blommor. en najjslig duk... osv.
Ge mig tips..... Nu tack... Nu nu nu!

Jaja.. Hälsade på Jocke lite på eftermiddagen. Så nice.
Dennis o Therese var där oxå, nice det med.
Umgås för sällan känner jag.
Anneli o Lars kom hit ikväll en sväng, oxå nice.,
massa Nice bara...

Nu ska jag meditera.

oao (overandout)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken snål människa :) Låter nästan som pappa haha ;)



Åk på IKEA så hittar du säkert massa lila saker :)

2009-05-07 @ 09:16:42
URL: http://znuzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0