Rostiga ögon, that's the Shit.

Fan. Jag är trött, verkligen JÄÄÄÄÄTTE JÄTTE trött.
Känns som ögonen rostat ihop fast jag blinkar ändå, och det är Waaaay beyond sand i ögonen det.
Jaja. Ställde fram klockan... Usch.
Vanlig tid klev Alve upp exakt 6.22 *piiiip*
Måste fixa rull gardiner till sovrummet, jag orkar verkligen inte med att han kliver upp så tidigt. Han har ju alltid sovit så himla länge på morgonen förut, eller iaf till kanske 8-9.30 tiden.
Nu spelar det ju egentligen ingen roll, men på helgerna skulle det ju vara skönt att få sova till kl 7.30 i alla fall..
Tog lite fina bilder på honom nu på morgonen, fick en rolig närbild när han nyser!
Orkar inte lägga in dem i datorn nu, men kanske lägger upp den sen, annars hamnar den på Bilddagboken för den som är intresserad.

Idag kommer Solveig, ska passa barnen imorgon för jag o Roger måste in  till stan o fixa med skolan.

Nä. Nu ska jag lägga mig på soffan o kolla på TV, det är väl bara skit antar jag men då kanske man kan somna där en stund istället. Är det något bra då somnar man ju inte :oP

Kommentarer
Postat av: Therese

haha okej, blää.. haha nu kommer jag också tänka på att du tänker på det då jag hör den låten..:P kram

2009-03-29 @ 15:38:24
URL: http://fjuttens.blogg.se/
Postat av: Malin

mmm jag är ungefär lika pigg som du och liv och john bara slåss och bråkar med varandra.. suck.. :)

2009-03-29 @ 16:34:51
URL: http://znuzen.blogg.se/
Postat av: Angelica

Du är utmanad av mig i min blogg ;)

2009-03-31 @ 09:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0