Nu tänker jag börja med att vara dryg...

Jag vill så gärna vara med i fler kampanjer genom Buzzador, men för att få vara det krävs det att jag värvar lite vänner.
Man får hem gratis produkter som man ska visa sina vänner och sedan rapportera tillbaks till dem hur det gått inom en viss tid, oftast är det ca 1 månad.
Jag har fått hem olika saker, askar med halstabletter, Malaco truly godis, kycklingfärs och Dove go fresh (deodoranter och dusch creme) Och man får hem produkter så det gott och väl räcker till att testa själv och ge bort en hel del.
Halstablett askarna kom det 25 askar, godiset kom det några stora påsar och MASSOR av mini påsar som man kunde ge bort till vänner. Kycklingfärsen fick jag hem 3 paket i en kyl låda tillsammans med recept som jag bjöd vänner på....
Har man små barn kan man få hem gröt, välling eller annan barnmat. Man kan få buzza olika tjänster, Jag fick prova storytel gratis en månad, alltså ljudböcker i mobilen. osv. Allt är gratis, perfekt ju... Man får prova något nytt och dessutom får man det gratis =)
Så gör mig en tjänst och klicka HÄÄÄÄR för att registrera dig! Eller HÄR om du vill läsa lite mer innan du bestämmer dig!!

NU, åter till det normala... moa e sjukis... kräktes inatt. Pratade med sjukvårdsrådgivningen och hon trodde att det var hennes bakterieflora i magen som blivit paj, eftersom det är typ 8:e gången hon har 'magsjuka' nu MINST....
Så jag skulle bomba henne med bra magbakterier så efter jag jobbat idag så var jag på Coop o handlade Philura fil och 2 olika smaker pro viva. Orkade inte leta efter fler grejer, men jag får roa mig med det imorgon kanske.... En sväng eller så.....

Imorgon går lite auktioner ut som jag har på Tradera så man får väl roa sig med att packa ihop det o såna saker... Gillar det egentligen inte men men. Bättre det än att kasta bort skiten.
Ska hämta Malin o knotten på tåget på kvällen, längtar efter er.

Tänkte citera lite saker mina små kottar kläck ur sig nu på slutet.

Ella: Varför är Azar en Schäfer och varför bajsar han så mycket? (ja du Ella... vore mer konstigt om han sket som en liten mops...)

Moa: Ingen vill ha den yngsta mackan.... (Nä ingen vill äta kanten på brödet...)

Moa sitter o tittar på bilder på BDB med mig, så kommer ett kort upp på min syster Sofie...
-Vem är det?
-Det är ju Sofie....
-Jaha, är hon en artist?

hmm..... ;o)

Sen kommer jag inte på nåt mer, men jag måste verkligen köpa mej en liten bok där jag kan skriva upp allt knasigt barnen säger!!!
Vad säger era barn för galna saker?

Nu ska jag sova strax. Natts

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag är med redan!



Haha tack för att du gett mej ett gott skratt så här på morgon kvisten... Dina barn är underbart rolig! Det där med hunden och mackan var nog det roligaste jag hört på länge. KRAM

2009-03-11 @ 09:10:59
URL: http://camwen.blogg.se/
Postat av: jehovasintevittne

hahha sööta dom e =)

2009-03-11 @ 09:57:33
Postat av: sofie

Men hallå alltså jag är ju en artist!! ;)

2009-03-11 @ 13:22:01
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se
Postat av: Mari

..nog för att fil är billigare, men Sempers Magdroppar är ju också probiotika. Prova dem kanske, till Moas lilla mage?

2009-03-12 @ 10:51:48
Postat av: malin

haha jaa... ungar säger roliga saker. Liv sa häromdagen att hon hatade julen.

2009-03-12 @ 13:15:58
URL: http://znuzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0