Jobba jobba.

Jag har jobbar i måndags, idag o sen på fredag, skönt.
Jag gillar mitt jobb, mycket.....

Imorgon blir det lunch med 'mammorna', ska bli kul.

Känns som jag ahr så himla lite att skriva om här,. känns som att allt som är roligt glöms bort när jag väl sätter mig här.
En sak jag kom att tänka på idag förstörd helt en låt som annars är ganska 'trallvänlig'
Och nu kan jag inte sluta tänka på nån ful jävel som petar näsan o sjunger lite 'Whats in it for me...'  mmm.

Idag var det 9 år sedan jag o Roger blev tillsammans... Hur länge är inte det då?
Fan... Jag börjar bli gammal. (fan... fan, fan...) *muttrar*
Så svårt batt fatta att det är så länge samtidigt som det känns som att det är längre.

Kommentarer
Postat av: JJ

Haha ja jag LÄNGTAR som bara den.....



Hahha börja du bli gammal hahaha..

Kram

2009-03-19 @ 17:03:27
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hehe ja visst börjar man bli gammal? Usch.. jag blir 27 i sommar.. visst, kanske inte låter som någon ålder direkt... men hur fort går inte tiden? Tänker mycket på det ibland... att nej.. tänk när man helt plötsligt är 70 (om man ens blir det)... hela livet har flygit förbi.. får panik av tanken.. tänk om man aldrig mer får se sina nära och kära efter tiden här på jorden... hemskt. :S :(

2009-03-19 @ 18:18:38
URL: http://lillamirakel.wordpress.com
Postat av: malin

mmm... 9 år är länge... när ska ni gifta er då?

2009-03-19 @ 18:22:52
URL: http://znuzen.blogg.se/
Postat av: Åsa

SHIT 9 år... hur gammal börjar inte jag bli då? =)

2009-03-21 @ 22:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0