Jag är så himla ...

.. Seg.

Har varit fullt ös hela veckan typ.
Så idag det lite skönt att skola o dagis är igång igen.
Imorgon ska jag jobba.


Vi har köpt kamera, så himla nice.
Köpte en Canon eos 450d, lägger upp lite bilder på bdb.
Här blir det få, men jag kan ju bjuda på:

Måste ÖVA massor, men det blir fan skit bra bilder trots att man e en liten amatör som mig. hehe.
Är ju en enorm skillnad på system o kompakt kamera, verkligen.

På onsdag kommer Malin o hennes knottisar.
LÄNGTAR. E ju hundra år sen man träffade dem ju!

Kommentarer
Postat av: malin

ja.. det var ju några månader sen nu =)

2009-03-09 @ 10:50:11
URL: http://znuzen.blogg.se/
Postat av: Åsa

har ingen kille ju! =)

2009-03-09 @ 11:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0