Vad hände med min blogg?

Jag kanske ska uppdatera lite oftare?
Om det ens en nån som läser, haha.

Hur som helst är det typ alltid fullt upp och hjärnan osv gårr på högvarv hela tiden.
Jag jobbar, planerar o fixar o trixar.
Nu har jag ÄNTLIGEN kommit igång med gästrummet, så nu får ni komma o sova här!

Vädret är ju helt jäkla underbart, dock aningens för varmt för min smak, men det är fortfarande SKÖNT, men jag skulle vilja att det iaf var kallt på natten så man kan sova ordentligt.
Men jag kommer ångra att jag tyckte det sen när jag fryser.....
Och måste hämta ved osv. så nu ska jag njuta!

*går ut och fortsätter måla dörren*

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag läser. :) Kram!

2009-07-04 @ 13:15:16
URL: http://flerbarnsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0