Pain in My Heart..

Det känns så konstigt att aldrig mer få träffa pappa, att aldrig mer få höra honom prata...
Han finns inte mera, han är borta och det gör ont!
Förtvivlan, förvirring, chock... allt, det är många känslor men inte många förklaringar för dem mer än att det gör ONT!
Det gör ont i hela mig, smärta som inte syns, men den finns och jag saknar honom!

Du fattas mig pappa!
Du kommer alltid att vara saknad och älskad, jag önskar att någon jävla idiot bara har hittat på det här och att du kommer som gubben i lådan imorgon och vill ha en kopp kaffe....
Då kan du få två ;o)


Kommentarer
Postat av: sofia

ush. allt är bra orättvist ibland :(

2009-06-08 @ 09:26:46
URL: http://writtenfiction.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0