Jävla SKIT dag.

Vilken jäkla skit dag det var idag, är nog fortfarande det.
Hjärnan fungerar verkligen inte normalt vissa dagar.
Jag försöker vara vaken till jag inte orkar hålla mig vaken o fundera i sängen, börjar jag med det somnar jag ju inte på flera timmar.

Annars är allt som vanligt här hemma, om nån e intresserad av att veta.
Jag vet inte..... Känns som jag har Sveriges mest ointressanta blogg, har tappat gnistan!
Jag kanske ska hitta på nåt tema?
Typ barncitat blogg?
har ju ett gäng snorungar att citera =) hehe....

Skjutsade Moa o hennes dagis kompis idag:
-Moa, vi får inte ha lampan på i bilen....
-Nä inte vi heller.
-Varför det?
-För då ser inte mamma o pappa vägen bra om det är mörkt ute.
-Jaha.... Vi får inte för då måste mamma ringa jobbet sjukskriva sig, för batteriet tar slut.

Det lät kul!

Ännu roligare var att en annan tjej i bilen från dagis hette Lina, men det visste ju inte jag, så varje gång någon av barnen sa Lina svarade jag Ja... Haha... Jag kom ju på rätt snabbt att det fanns en annan Lina i bilen iaf.
Tyckte det var konstigt att barnen visste vad jag hette, hehe.

Pappa..... Jag tänker på dig dygnet runt, jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Jannike

heheh tack ja jag tror att de kan vara därför du gillar den=)

Nöjd för stunden e jag iaf....



Kram kram

2009-06-09 @ 15:29:37
URL: http://dorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0