Ibland, eller typ alltid!?

Det e sjukt svårt att komma på rubriker tycker jag!
Iofs fungerar inte min hjärna i mycket, men det är som vanligt då.
Jag vill skriva nåt fyndigt, haha... Löjligt.

Jag har köpt ny dator, det är skönt, en bärbar...
Har velat ha en huuuuur länge som helst men aldrig köpt någon så nu är jag glad =)
Malin, Liv, John o. Jessica sov här inatt.
Kul med sällskap tycker jag... Bra sällskap är det allra bästa.
Changeling såg vi mitt i natten, den var bra. Jag brukar sällan fastna för filmer, men den här var mkt bra.
En bra handling och man fastnade i den!

Pappas dödsannons var i tidningen igår.
Vill man se den kan man göra en visit i syster Malins blogg som finns>>>>HÄR<<<<
Den blev jätte bra, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Emilie

beklagar verklige.,

kram

2009-06-15 @ 19:04:10
URL: http://williambmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0