Sömnlös i Stocklunda!?

Ella har ONT i öronen, så det blir farbror doktorn idag!
Jag har väl sovit 2 timmar inatt kanske.
Jag la mig vid 22 igår (om det inte var strax innan) och tänkte 'fan vad skönt att vara utvilad imorgon'...
Men tji fick jag, Jag somnade kring 01 tiden för att sedan bli väckt strax efter 03 av Ella som ville ha mera Alvedon, efter det har hon varit vaken o jag har bara slumrat till ibland för att hon har varit så ledsen och gnällig.
Ibland kan man inte bli lyckligare av att ha Cartoon Network som har barnprogram dygnet runt!
Jag gillar inte deras program riktigt utan tycker egentligen att det är en riktig jäkla skitkanal rent utsagt, men vid såna här tillfällen har jag överseende med det.
Men när de andra kanalerna med barnprogram började vid 6-7 tiden så bytte jag direkt. Disney FTW!

Lägger in ett litet klipp som jag sett lite här och var nu de senaste dagarna.
Hon är fasen skit duktig den här tjejen! Esmee Denters...
YouTube girl ;o)


Nu ska jag ringa HC och få en tid till Ella Bella!

Kommentarer
Postat av: JJ

Jasså e den....

2009-01-12 @ 10:55:49
Postat av: JJ

Mmm om du e frisk då hehe....

2009-01-12 @ 19:13:02
Postat av: Anonym

Hoppas Ella har kryat på sig. Inte kul med öronvärk!

Jeanette

2009-01-12 @ 19:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0