Vem vare som klubba?

Vem klubbade ner mig när jag la Alve då? Vaknade nyss, när Roger ringde och bad mig komma ut i garaget och kolla på hans ny polerade skoter *skrattar hysteriskt*.... Vad faaaan? Hahahaha....
Tack, men nej tack.

Kalaset, det var faktiskt riktigt roligt. Grann 'mannen' var häst typ halva kalaset så barnen var ju nöjda. Lite missöden med krockade näsor och bumpad rumpa blev det ju, men det slutade bra i alla fall.
Av en hel klass barn inbjudna kom det 2 stycken. Fast eftersom vi har 6 barn tillsammans (våra & grannens) så blev det inte tomt på småttingar. Alve åkte hem efter ett tag också, han åt massa glass, massa korv och sen lekte han med alla barn som tydligen bar på honom under magen, så han kräktes. Haha... så kan det gå ;oP Väldigt trevligt för barnet som bar honom, kräka över halva tröjan. Skadeglad... :oD

Jag orkar inte lägga in bilder från kalaset ikväll, men imorgon när jag skickat tjejerna till skolan kommer det upp lite bilder. Jätte fina kort lyckades jag ta, mäster fotograf som man är....

Kommentarer
Postat av: Hellyh

Roger är rolig han. xD Kul att kalaset blev roligt iallafall och huvudsaken är ju att barnen (allra helst födelsedagsbarnet) är nöjda. Läser i kapp dina andra inlägg i kväll eller imorgon. =)

2009-12-14 @ 14:17:30
URL: http://hellyh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0