Varför ska man öppna käften för?

Igår skrev jag att Alve var lätt att lägga, det fick jag ju äta upp idag! Han är fortfarande vaken och visar inte en tendesn till att vilja sova eller vara trött. Han springer runt och busar. Han as garvar åt sig själv när han snor tv dosan av mig och springer iväg. Jaja... Han kanske sover länge imorgon istället då, får ha ensamtid då istället ;oP

Nu ser jag Desperate Housewives, det e fan bra det.

Vissa människor är fan bra sjuka i huvudet.... Hatar folk med hetsigt temperament, verkligen hatar det. Vem fan vill ens överväga att umgås med någon som blir helt jävla galen över småsaker?
Förstår såna personer själva hur de beter sig eller är det så djupt rotat i dem att de inte förstår det?
Jag blir så förvånad över hur arg man kan bli över simpla saker, nästan lite komiskt faktiskt....

Kommentarer
Postat av: malin

jag kan fan bli skit sur för ingenting.. fast kanske inte jämt liksom.. men tugga sönder pennor och sånt ;)

2009-12-09 @ 07:58:27
URL: http://znuzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0