Sunkigare restaurang sökes...?

Hittade värsta rea jeansen igår som var skiiit snygga, o äckligt billiga. Hur bra kan det bli?
Ångrar idag att jag inte provade fler, men hade ingen lust igår... Trist att man har idag har lust till att man skulle ha gjort det igår, eller nåt. Jaja.. två par blev det i alla fall.

Igår käkade vi på Eastern Palace, men shit vilken dålig standad det är där... Golven är sunkiga, toaletterna är ännu sunkigare, från handfatet rinner det vatten ut på golvet genom avloppet. Tejpade heltäckningsmattor på vissa delar av golvet, dessutom är mattorna i olika färger. När vi hämtat vår mat kommer en snubbe med 'fyla små lättel' till någon vid vårt bord som beställt och fått maten för ca 20 minuter sen, och visst gör alla fel, men när man betalar så mkt för maten tycker jag att man ska göra rätt! När efterrätten kom så ställde han den med fel, min vid Alve, Eriks vid mig och Erik blev utan, eftersom Alve fått min och han hade vi ju inte beställt till ens (nu rättade vi ju till det själva, men det ska man ju inte behöva göra egentligen..) haha. Joo, skötbordet tänkte jag fota o visa, men hade inte mobilen in på toa, vågade knappt lägga ner Alve på det, Rangligt och skit svårt att fälla ner, typ ett stål väggskötbord. Dynan var riktigt gammal och äcklig, skulle inte ha det här hemma om jag fick betalt för att ta emot det ens. *ryser*
Maten var god i alla fall, men jag är säker på att standarden förstörde precis allt!
Kommer troligen inte äta där igen, Shanghai eller Asia är MYCKET bättre! Går inte ens jämföra!

Inatt jobbar jag, spännande.... ;oP

Kommentarer
Postat av: Jennie

Usch! Jag som var och åt där idag! Håller med om att Asia wok iaf är fräschare, och har gladare personal :)

2009-12-02 @ 22:42:55
URL: http://www.bodne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0