Stalkers, finnar, FL & Buzzador.

Usch vad jag inte gillar när folk drar in 'neutrala' i konflikter, sms:ar och ringer m.m. Känns nästan lite stalker-aktigt faktiskt. Löjligt när vuxna människor håller på så, men vissa växer kanske aldrig upp?

Jag får massa finnar hela tiden, behöver mera sömn i mitt liv, så det är väl bara att sova mera då! Jag brukar aldrig få finnar förutom när jag sover för lite. Då ser jag ut att ha vattkoppor ungefär, som nu.. Blää.. Haha.

Familjeliv är skoj nu, har FL perioder och nu sitter jag o gluttar i forumet där ganska mycket. Tycker iofs att det är ganska många överdrivna super mammor där... läste en tråd lite löst om andningslarm, att man absolut måste ha det. Varför liksom? Jag skulle bara bli nervös över det och ha ångest...
Läser om bern som blir misshandlade på dagis och i dessa trådar finns det seriöst folk som klankar ner på mamman till det misshandlade barnet för att hon inte 'bryr sig om' barnet som misshandlat hennes barn. Men vem skulle ha tänkt på det i en sån situation?
Det mesta är ju ren o skär underhållning, ibland sitter man bara och gapar över hur fan folk resonerar. Sandlådan är roligast, där kan man ju sitta i timmar!

Ska snart se en film, en av de jag hyrt på Lovefilm genom Buzzador!
Registrera dig gärna genom mina länkar.
Buzzador:
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Lina_e
Som Buzzador får man ta del av nya produkter och man får i uppdrag att föra vidare infomation till andra personer. Nu tex så får jag gratis testa LoveFilm, man hyr filmer över internet. Mitt uppdrag är att berätta för andra vad det är för något, hur man blir medlem och varför jag tycker att det är bra/dåligt. Förut har jag fått testa tex Kronfågels Kycklingfärs. Då bjöd jag hem några vänner och lagade mat efter ett (av flera) recept jag fått med kycklingfärsen, som självklart skickades hem helt kostnadsfritt till mig. Jag har också testat Malaco Truly, godis. Super gott och roligt att Buzza eftersom man fick hem en massa små godispåsar att dela ut bland vänner. Har varit med i flera roliga kampanjer och tycker det är super roligt. Vill man inte vara emd i en kampanj är det bara att tacka nej, det gör inte att man inte kommer med i fler kampanjer, vilket är kanon bra!

Lovefilm:
http://www.lovefilm.se/newsignup.do?show=film911
Om du inte har testat Lovefilm förut så kan du nu få testa det gratis en månad genom min länk! Jag tycker det har fungerat kanon bra, det finns dessutom huuuur många filmer som helst att välja mellan. Det går fort att få hem filmerna och när man tittat på dem är det bara att skicka tillbaks dem i ett för frankerat kuvert som filmerna kommer i. Dock ska man vara uppmärksam på att om man inte vill prenumenera på hyrfilmerna längre än en månad måste man säga upp abonnemanget i god tid. Det är lätt värt att testa tycker jag. Dessutom kan man hyra Blu-Ray filmer där, de är ju dyra att köpa! Man ser ju sällan en film så många gånger att det är värt att köpa den. Och ett av de dyrare abonnemangen hos Lovefilm kostar ungefär lika mycket som EN Blu-Ray film.

Nä nog om det ;oP

Kommentarer
Postat av: Hellyh

Jag är en av de (få?) som aldrig har klarat av familjeliv och som aldrig kommer att klara av det stället och det på grund utav hur folk beter sej... skakar på huvudet

2009-12-09 @ 23:38:37
URL: http://hellyh.wordpress.com
Postat av: Lina

Jag pallar bara ett kort tag, sen pausar jag... men jag gillar humorn på forumet ;oP

2009-12-09 @ 23:47:30
URL: http://pupplina.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag fattar inte heller FL. Galet många knäppgökar i forumen! Jag hängde där mycket innan det blev helt crazy - nu stör jag mig bara på de flesta, så jag låter bli att gå in där :p



Hoppas allt är bra med dig annars? Förutom finnattacken och den lilla sömnen :) kram!

2009-12-10 @ 06:46:44
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: malin

sitter man på FL får man räkna med att få ångest efter en stund, iaf om man bryr sej om vad alla jävla bullmammor säger

2009-12-10 @ 21:03:55
URL: http://znuzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0