Okej.... Jag är sämst!

Men, nu är jag lite bättre... Jag har jobbat sjukt mycket några dagar så jag har knappt rört en dator. Så nu sitter jag här i mörkret och uppdaterar lite!
Igår var jag på partaj i alla fall, inte så ofta. Grymt roligt hade jag trots att jag var galet trött.
Skönt att göra något annat än att jobba eller vara hemma också.

Moa fyllde 6 år igår, en jätte bra dag blev det med huuuuur mycket paket som helst.
Trist bara att INGEN jag hade bjudit in kom, men men, mer tårta till oss ;oP

Personal 'fest' i torsdags var det ju oxå, var på multi hallen och lekte lite innan det blev god middag på Simon & Viktor. Rolig kväll, men jag var nykter (skööönt).

Snart blir det resa till Gran Canaria, Maspalomas. Kommer blir så himla roligt att umgås med hela familjen, dock nervöst hur det ska gå att hålla reda på alla barn. Haha. berätta för mig vad jag INTE får glömma att ta med mig när vi åker....

Nu ska jag mysa med 'gubben'. Mer seriös update imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Solskyddskräm!!! högsta att smörja in barnen, från topp till tå varje dag!

Solglasögon, Pengar, Pass, biljett. Resten löser sig. Såg faktiskt en mamma som hade sin dotter i sele och ett koppel kring sin egna midja, om du inte vill tappa bort barnen ;)

2009-12-08 @ 23:21:06
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0