Kom hit och tvätta åt mig, Tack.

Fan vad mycket tvätt jag har, usch. Jaja, det är väl bara att bita ihop och tvätta, hänga & vika då.

Inatt skulle jag ha jobbat egentligen men jag tog ledigt. Känner att jag behöver vara hemma några dagar och umgås med min familj. Jobbar onsdag natt nästa gång så det blir ju 2 1/2 dag ledigt i alla fall. Nästa vecka jobbar jag MYCKET men sen är jag ledig från den 22 december till början av januari någon gång. Hur skönt som helst med lite semester mitt i vintern. Jag hade ju ingen direkt semester i somras heller så det ska bli skönt att vara ledig.

Haha, Moa är rolig, vägrar dra upp dragkedjan på sin jacka. Fattar inte varför hon inte vill, det blir ju kallt. Hon kanske är lite lat ;oP
Men det är fan drygt, för det är ju tjorvigt att hela tiden dra i jackan och hålla ihop den liksom...
Jag sa till henne imorse att om hon inte börjar dra upp dragkedjan så kommer jag limma ihop jackan, haha.
Tur hon har systrar som kan skvallra ;oD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0